Salg

Marketing

Når kunden kommer ind i dit showroom for at købe en bil, er der en stor chance for, at han allerede har undersøgt mange ting vedrørende købet via internettet. Som et resultat af den grundige informationssøgning, vil kunden allerede være et godt stykke inde i sin købsproces. Sørg for at det er dig, og ikke din konkurrent, der får det endeligt salg.


CDK Global

Kend dit salg

Hvor tjener du dine penge? Kunne det ikke være rart præcis at vide, hvor i en række af bilhandler du har gjort en god handel og hvor du måske har været mindre heldig? I DRACAR+ findes en funktion, der kan analysere en række af sammenhængende handler, for at give dig et godt overblik over profitten i hvert enkelt salg.


CDK Global

Integration til dit sælgerværktøj

Informationer om kunder og biler er noget af det mest vigtige i dit arbejde. Hvis du har mangelfulde informationer, risikerer du at miste et salg eller virke uprofessionel. Der er integrationer, som sikrer at dine data altid er opdaterede, uanset hvilke systemer du kigger i.


CDK Global

Nem profilering af dine brugtbiler

At annoncere de brugte biler på www.bilbasen.dk og www.biltorvet.dk er en selvfølgelighed. Heldigvis sørger integration for automatisk overførsel af tekst og data om dine brugte biler. Så sparer du tid på dobbeltindtastninger og andet tastearbejde. Også rettelser bliver nemt opdateret.


CDK Global

Står bilen hos én af dine kollegaer?

Du står med en kunde, som forespørger på en bestemt bil. Du har den bare ikke til rådighed. Heldigvis er det en mulighed at søge efter, om bilen tilfældigvis står hos en af dine forhandlerkollegaer. Gør den det, har du direkte adgang til alle detaljer om bilen, og skal blot informere kunden om, hvornår du forventer at han kan komme ned og hente den hos dig.


CDK Global

Hvad er der tidligere lavet på bilen?

Du står med en kunde og skal give ham en pris på hans bil. For at kunne være helt præcis i din vurdering, er det vigtigt at du kender bilens historie. Her er sygejournalen mere end vigtig og den vil give dig et indblik i de ting du ikke selv kan se. Find ud af, hvad der tidligere er lavet på bilen. Om den har haft en stor skade eller om den er lige så pletfri, som den umiddelbart ser ud. Giv kunden det rigtige bud i første omgang. Det er professionel service.


CDK Produkter

DealerBridge

DealerBridge er forbindelsesleddet mellem dig og dine partnere
Med DealerBridge har du et kommunikationssystem, hvor du kan hente og sende oplysninger mellem din virksomhed og dine partnere – så som forhandlerkollegaer, bilfabrikker og importører. Der er 3 hovedområder i DealerBridge – Biler, Reservedele og Servicehistorik/Sygejournaler. Informationerne om disse deles med dine partnere i det lukkede system. Både du og dine partnere er derfor altid opdaterede. Udover at du selv får adgang til masser af informationer, er DealerBridge også en vigtig brik i at levere god service til dine kunder – du vil nemlig altid have adgang til præcise data om service samt tilgængelige biler/reservedele.


Læs mere om DealerBridge

Service Care

Dit værktøj til kundeloyalitet
Du ved det jo godt; den forhandler som holder kontakten til sin kunde, har en fordel når bilen skal på værksted, eller skiftes ud. Service Care gør det nemt for dig, at automatisere den opfølgning med kunderne, som skal bidrage til deres kundeloyalitet. Udtræk af data og udsendelse af sms eller email sker efter en fastlagt ugentlig arbejdsrutine. Det kører automatisk, og du skal kun sørge for at få oprettet email eller mobilnummer på kunden, og så finde på teksten til budskabet. Det kan være indkaldelse til service, tilbud om sommereftersyn eller tid til dækskifte. Service Care har mange muligheder, der hjælper dig med at holde kontakten til din kunde.


Læs mere om Service Care


AutoDesktop

Integration mellem DRACAR+ og AutoDesktop sikrer dine informationer.
Du undgår dobbeltarbejde med indtastning i både DRACAR+ og Bilinfo med integrationen, og samtidigt sikrer du, at begge systemer er opdaterede med de samme oplysninger. Alt sammen til stor fordel for dine medarbejdere. Integrationen udveksler informationer om kundedata, bildata, kundebiler og dine tilbud. Med integration til AutoDesktop undgår du fejlindtastninger og sparer også masser af tid. 


Læs mere om integration til AutoDesktop

Bilinfo

Spar tid på kedeligt tastearbejde..og undgå fejl
Med integrationen til Bilinfo, kan du nøjes med at indtaste kundeoplysninger i ét af systemerne. Integrationen sørger for, at hente info med over i det andet. Du har derfor med integration til Bilinfo sikret dig mod fejl i genindtastninger, og samtidigt har dine medarbejdere fuldt overblik over de samme informationer i begge systemer. 





Læs mere om integration til Bilinfo

360 Grader

Integration mellem DRACAR+ og AutoDesktop sikrer dine informationer.
Få et 360 Graders kundeoverblik på kun én side. Dette produkt er en hjælp i alle afdelinger i virksomheden og kan bruges af alle ansatte med kundekontakt. Siden viser i et overskueligt billede stamdata på kunden, oversigt over kundens biler og eventuelle værkstedsbesøg. Du kan også se noget om økonomien og læse tidligere korrespondance.

Alt i alt et rigtigt godt produkter, der hurtigt vil give den ansatte et billede af kunden og som samtidigt vil give kunden en følelse af, at blive godt modtaget.




Læs mere om 360 Grader

Behov for mere information?

Mere Information

Bestil en demonstration

Hent produktblad