Marketing

Marketing

Brug de marketing muligheder, som følger med DRACAR+ og øg din kundeloyalitet

 


CDK Global

Fleksibel kommunikationsløsning

Vil du sikre dig, at du holder den løbende kommunikation med dine kunder på en nem og enkel måde? For en forhandler er gode loyale kunder vitale for en god og sund forretning. Loyale kunder kommer gennem god kundeservice og kontinuerlig kommunikation via email, SMS eller brev.


CDK Global

Automatisk udsendelse af kundekommunikation

Forbered salget og bearbejd kundens loyalitet ved hjælp af automatisk udsendelse af kundebreve og kundemeddelelser, som for eksempel indkaldelse til service. Du sætter det i system, og så sørger dit system for at kommunikationen automatisk ryger ud. Hver eneste uge.


CDK Global

Loyale kunder

Hvordan fastholder du dine loyale kunder i dag? Satser du på at, kunden sikkert kommer igen, når nu han allerede har købt bil hos dig en gang? Du er nød til at sørge for hele tiden at gøre noget aktivt for at fastholde din kunde og for også fremover at blive det foretrukne bilhus. CDK har både i DRACAR+ og i integrationer indbyggede værktøjer, som kan hjælpe dig med at højne din kundeloyalitet


CDK Produkter

Service Care

Dit værktøj til kundeloyalitet.
Du ved det jo godt; den forhandler som holder kontakten til sin kunde, har en fordel når bilen skal på værksted, eller skiftes ud. Service Care gør det nemt for dig, at automatisere den opfølgning med kunderne, som skal bidrage til deres kundeloyalitet. Udtræk af data og udsendelse af sms eller email sker efter en fastlagt ugentlig arbejdsrutine. Det kører automatisk, og du skal kun sørge for at få oprettet email eller mobilnummer på kunden, og så finde på teksten til budskabet. Det kan være indkaldelse til service, tilbud om sommereftersyn eller tid til dækskifte. Service Care har mange muligheder, der hjælper dig med at holde kontakten til din kunde.


Læs mere om Service Care

Bilinfo

Spar tid på kedeligt tastearbejde….
Og undgå fejl. Med integrationen til Bilinfo, kan du fremover nøjes med at indtaste kundeoplysninger i ét af systemerne. Integrationen sørger for, at hente info med over i det andet. Du har derfor med integration til Bilinfo sikret dig mod fejl i genindtastninger, og samtidigt har dine medarbejdere fuldt overblik over de samme informationer i begge systemer.





Læs mere om integration til Bilinfo


AutoDesktop

Integration mellem DRACAR+ og AutoDesktop sikrer dine informationer.
Du undgår dobbeltarbejde med indtastning i både DRACAR+ og Bilinfo med integrationen, og samtidigt sikrer du, at begge systemer er opdaterede med de samme oplysninger. Alt sammen til stor fordel for dine medarbejdere. Integrationen udveksler informationer om kundedata, bildata, kundebiler og dine tilbud. Med integration til AutoDesktop undgår du fejlindtastninger og sparer også masser af tid. 






Læs mere om integration til AutoDesktop

360 Grader

Integration mellem DRACAR+ og AutoDesktop sikrer dine informationer.
Få et 360 Graders kundeoverblik på kun én side. Dette produkt er en hjælp i alle afdelinger i virksomheden og kan bruges af alle ansatte med kundekontakt. Siden viser i et overskueligt billede stamdata på kunden, oversigt over kundens biler og eventuelle værkstedsbesøg. Du kan også se noget om økonomien og læse tidligere korrespondance.

Alt i alt et rigtigt godt produkter, der hurtigt vil give den ansatte et billede af kunden og som samtidigt vil give kunden en følelse af, at blive godt modtaget.




Læs mere om 360 Grader

Behov for mere information?

Mere Information

Bestil en demonstration

Hent produktblad