Værksted/Lager

Marketing

Et værksted med høj profit er afgørende for en sund forretning i fremtiden. DRACAR+ er designet til at hjælpe forhandlere med, at maksimere effektiviteten på værkstedet, sikre mere arbejde og forøge salget af reservedele. DRACAR+ giver værkstedschefen komplet kontrol over værkstedet, med realtime visninger og analyser af præstationer på tværs af alle afdelinger.


CDK Global

Mere fokus på loyalitet

Det moderne værksted skal konstant have fokus på, at fastholde kundens loyalitet, så han ikke vælger et andet værksted til fremtidige reparationer og service. Det er der naturligvis mange indgangsvinkler til. Det vigtigste er dog at knytte kunden effektivt til dit værksted, så han fremover ikke engang overvejer alternativer. Alle mennesker kan lide, at tingene bare skal være nemme at gå til, og at de er tilgængelige når man lige har tiden til at kigge på det. Du kan gøre det nemt for din kunde, at booke værkstedsbesøg hos dig – døgnet rundt.


CDK Global

Gør dit værksted mere effektivt

Ledige tider kan vises via en enkel, brugervenlig farvekodet kalender, og nye opgaver kan hurtigt bookes ind. Bilens status kan vises på skærmen og der kan nemt udskrives en statusrapport til kunden. Når arbejdet på et køretøj er afsluttet, sendes der automatisk en besked til kunden om, at køretøjet er klar til afhentning.


CDK Global

Administrer værkstedets personale effektivt

Gør det nemmere at planlægge værkstedets teams ved at bruge planlægningskalenderen, som tager højde for 24-timers skiftehold og fravær. Værkstedets kapacitet opdateres automatisk for at afspejle antallet af tilgængelige teknikere på en bestemt dag. Teknikerne skal registrere deres tid ved at stemple ind og ud elektronisk via en touchskærm, pc eller mobilenhed.


CDK Global

Maksimer dit værksteds kapacitet

Beregn dit værksteds kapacitet ud fra foruddefinerede skiftehold og teknikernes kompetencer. Værkstedsledere kan planlægge, kontrollere og administrere deres teknikere og øvrige ressourcer for at maksimere værkstedets effektivitet og måle og rapportere resultaterne. Den aktuelle status for alle opgaver og teknikeraktiviteter kan nemt vises, og manglende ankomster eller forsinkede reparationer kan hurtigt identificeres ved hjælp af enkel farvekodning.


CDK Global

Sådan formindsker du andelen af ”No-shows”

Aftalen er booket i systemet, mekanikeren er klar….men kunden dukker bare ikke op. Han har glemt sin aftale. Det er mistet omsætning for værkstedet, og det er unødigt efterarbejde med at kontakte kunden og booke en ny tid. Det er rent ud sagt bare et spild. Du har heldigvis muligheden for at mindske antallet af kunder, som glemmer deres aftale. Du kan nemlig automatisk sende dem en sms/email forud for værkstedsbesøget. Præcis på samme måde som du kender det fra frisøren og tandlægen. Det er nemt, det kører automatisk og det er din mulighed for at højne den generelle kundeloyalitet.


CDK Produkter

Service Online

Lad kunden selv booke sin værkstedstid – direkte i dit planner system

Med Service Online giver du dine kunder muligheden for selv at booke værkstedstider 24 timer i døgnet.

Kunden opretter sig nemt i Service Online systemet og kan herefter selv stå for at booke de tider, der passer ind i kundens kalender. Det giver øget loyalitet overfor din forretning, at knytte dine kunder tættere til værkstedet.

Der er masser af fordele – både for kunde og værkstedet.


Læs mere om Service Online


Dækhotel

Hold styr på dit dækhotel med CDK’s Dækhotel løsning og labelprinter. Udover at vide præcis hvor din kundes dæk befinder sig, kan du også bruge dækhotel løsningen til udtræk af informationer som kan bruges i tilbudsbreve


Dækhotel

Service Care

Produktet til kommunikation med dine kunder. Send SMS og Email omkring værkstedsbesøg, tid til nye dæk mv. Brug produktet som en del af din kontinuerlige kommunikation med dine kunder. Automatisk udtræk. Du skal bare finde på budskabet

 


Service Care

Velkomstskærm

På skærm i venteområdet vises hvilke biler der er på værkstedet den pågældende dag. Skærmen viser om bilen er færdig, eller hvornår den forventes færdig. Velkomstskærm kan også bruges til at vise aktuelle tilbud i forretningen

 


Velkomstskærm


Superservice Menus

Med integration til SSM har du nem adgang til opbygning af tilbud, der med et enkelt klik hentes over i DRACAR+. Det er nemt, og det sparer dig for en masse tid.


Superservice Menus

Scalepoint

Med CDK’s integration til Scalepoint er det muligt at indsende værkstedsordrer og værkstedsfakturaer gennem DRACAR+ til leasingselskaberne. På den måde får du hurtigt en online godkendelse af de reparationer der ønskes udført på den leasede bil. Stor tidsbesparelse ved brug af integrationen

 


Scalepoint

Rekvisitioner

Med rekvisitionfunktionen i DRACAR+ har du mulighed for altid at sikre, at alle indkøbte dele bliver faktureret videre til kunden. Med rekvisitioner får du bedre styr på dine indkøb

 


Rekvisitioner


360 Grader

Integration mellem DRACAR+ og AutoDesktop sikrer dine informationer.
Få et 360 Graders kundeoverblik på kun én side. Dette produkt er en hjælp i alle afdelinger i virksomheden og kan bruges af alle ansatte med kundekontakt. Siden viser i et overskueligt billede stamdata på kunden, oversigt over kundens biler og eventuelle værkstedsbesøg. Du kan også se noget om økonomien og læse tidligere korrespondance.

Alt i alt et rigtigt godt produkter, der hurtigt vil give den ansatte et billede af kunden og som samtidigt vil give kunden en følelse af, at blive godt modtaget.

Læs mere om 360 Grader


Relaterede reservedele

Modulet Relaterede Reservedele i DRACAR+ vil automatisk foreslå dig de reservedele der knytter sig til det arbejde, der skal udføres på en bil på værkstedet. Du får derfor mulighed for at tilbyde kunden at skifte ekstra smådele, som f.eks. nye pakninger eller bremseklodser. Dvs. småting som værkstedet ligeså godt kan skifte, nu bilen alligevel er på værksted.


Relaterede reservedele

 

OEM/importør integrationer

CDK har et tæt samarbejde med hovedparten af bilproducenterne, og har i den forbindelse integrationer til flere mærker. Integrationen vil være en stor hjælp for værkstedet, da reklamationer, ordreforslag, reservedelsbestilling mv. kører direkte mellem DRACAR+ og producenten.

 


OEM/importør integrationer

Behov for mere information?

Mere Information

Bestil en demonstration

Hent produktblad