Service Care

Ny løsning til automatiseret kundeopfølgning via SMS, e-mail og/eller brevfletning

Det kan være kompliceret og tidskrævende for en forhandler at kommunikere med sine kunder i forbindelse med serviceindkaldelser og værkstedsbesøg mv. Traditionelt har dette primært forgået via udtræk og efterfølgende brevfletning i Microsoft Word - enten som fysiske breve eller som e-mails.

CDK Global Service Care

CDK Global har udviklet en ny løsning – Service Care - der gør det muligt, at automatisere den loyalitetsskabende kommunikation forhandleren har med sine kunder – og samtidig minimeres omkostningerne, da man benytter e-mail og SMS funktionaliteten i så høj grad som muligt.

Løsningen er webbaseret og fleksibel, så den kan benyttes til mange forskellige typer af kommunikation med kunderne. Samtidig kan den elektroniske kommunikation fuldstændig automatiseres. Kunder der ikke ønsker elektronisk kontakt udskrives i stedet via brevfletning i Internet Explorer eller Microsoft Word.

Fordele:

  • Automatiseret udsendelse
  • Mange anvendelses-muligheder
  • Perfekt til service- indkaldelser mv
  • Tidsbesparende

Behov for mere information?

Mere Information

Bestil en demonstration

Hent produktblad