Customer Journey

Takket være teknologi som internettet, smartphones og sociale medier, har bilkøbere adgang til mere information og mange flere valgmuligheder. Forbrugerne har overtaget styringen og kan med informationen stille langt flere krav.

De har undersøgt alt omkring biler, priser og forhandlere inden de overhovedet tager ud til forretningerne. Og det stiller forhandlerne i en ny situation, hvor bilsalg kræver en anden type sælgere og en anden tilgang til kunderne.

Også når man har solgt en bil til kunden, kræver det en professionel og kontinuerlig kontakt til kunderne, hvis man skal sikre sig deres loyalitet.

Det er nemt at skifte til andre forhandlere, og I en tid hvor forbrugerne er vant til at være i centrum, kan man ikke bare forvente, at kunden automatisk dukker op til service eller når den næste nye bil skal købes.

Nedenstående model giver en oversigt over, hvordan vi ser de enkelte processer hos forhandlerne og hvordan man kan understøtte både bilsalgs- og eftermarkedsprocesserne med IT-løsninger fra CDK.

Vi beklager, men din browser kan ikke vise dette interaktive diagram.

Vi foreslår, at du opgraderer eller prøver med en anden browser.


Vejen til succes…

Forbrugerne i dag ved mere, deler mere og forventer mere. Den gode nyhed er, at man også som forhandler har en lang række flere muligheder for at holde kontakt til kunderne og sikre, at man ikke mister dem.

Og giver du dine kunder en god oplevelse, vil de ikke bare blive hos dig – de vil også tiltrække flere nye kunder.


Se hvordan DRACAR+ kan hjælpe dig

Behov for mere information?

Mere Information

Bestil en demonstration

Hent produktblad